עוד שמועות על אייפד 2

בימים האחרונים יש עוד שמועות חדשות לגבי המוצרים החדשים של אפל שצפויים להגיע בקרוב: מחשב הטאבלט אייפד 2 (iPad 2) והסמארטפון אייפון 5 (iPhone 5).

הפעם מדובר בשמועות טכנולוגיות, אז טכנופובים גדולים במיוחד: אולי עדיף לדלג על הפוסט הזה. השמועות, כהרגלן בקודש האינטרנטי, מבוססות על "מקורות מהימנים", "אנליסטים מומחים" ועוד כהנה וכהנה. כיוון שלשמועות לגבי אפל יש נטייה להתממש (גם אם חלקית), אני מרשה לעצמי לפרסם אותן. עד כאן הסתייגות. עכשיו: השמועות.

טכנולוגיית NFC: למי שאינו יודע, טכנולוגיית NFC היא טכנולוגיית תקשורת קצרת טווח, בדומה לבלוטות'. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לא רק שליחת נתונים בין מכשירים שונים (טלפונים ומחשבים), אלא נושאת עוד אפשרויות כמו תשלום אלחוטי. יתכן שזה העתיד של תשלום האשראי, ולפי השמועה הזו, זה הולך להגיע לאייפד 2 ולאייפון 5.

מעבד גרפי תומך HD 1080p: גם כאן מדובר בשמועה שנוגעת לשני המכשירים של אפל. מעבד גרפי SGX543 צפוי להיכלל במכשירים, מה שיאפשר להם איכות וידאו HD, כנראה אף יציאת HDMI וכמובן, שיחות הווידאו יהיו ברזולוציה גבוהה יותר. רק דמיינו את ה- Angry Birds שלכם בגרפיקה חיה מאי פעם.

שבבי Qualcomm: עוד שמועה שאפל לא מכחישה ולא מאשרת היא שמכשירי אייפד 2 וטלפוני אייפון 5 יהיו בעלי שבבי Qualcomm, לעומת שבבי Infineon שהיו בהם עד כה. זאת על מנת לאפשר אחידות ברשתות השונות שבהם המכשירים האלה יתפקדו, מה שלא יתאפשר עם השבבים מהסוג הקודם. מה זה אומר לגביכם? ממש שום דבר, אני מניח.

אז אלו השמועות הטכנולוגיות האחרונות שיש לנו. אנחנו נמשיך לעקוב, לדווח ולחפש, עד להשקה של אייפד 2 (וגם של אייפון 5) ונגלה מי צדק ומי לא.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>