אפל Watch, מקבוק חדש – סיכום אירוע אפל 9.3.2015

אפל ערכה אתמול, 9 במרץ 2015, אירוע גדול ובו חשפה את Apple Watch, המוצר החדש הראשון זה זמן, ועוד כמה מוצרים חדשים. אנחנו מביאים לכם את תקציר החידושים שהוצגו באירוע של אפל:

1. Apple Watch – השעון החכם של אפל

השעון החכם של אפל, שנקרא פשטות Apple Watch, יהיה זמין החל מה-24 באפריל, ויהיו בו רבים מהפיצ'רים שיש באייפון. אפל הדגישו בעיקר את פיצ'ר ההודעות, שיודיע למשתמשים על אירועים הקבועים בלוח השנה, על התרחשויות במדיה החברתית ועל חדשות. כמו כן יהיה אפשר להתקשר ולענות לשיחות טלפון מהשעון, לשלוח ולקבל הודעות טקסט, לשלם ולהעביר כסף באמצעות Apple Pay, לעקוב אחר פעילות גופנית ועוד. השעון יעבוד עם מכשירי אפל אחרים כדי לחפש אפליקציות ולהתקין אותן. משך חיי הסוללה אמור להיות עד 18 שעות.

apple-watchצילום מסך: Apple.com

המחיר של Apple Watch יתחיל מ-349$ לדגם המכונה Apple Watch Sport וכולל רצועת שעון קלה, יגיע בממוצע ל-549$ לדגם הסטנדרטי ויטפס עד ל-10,0000$ (!) לסדרה המיוחדת (Apple Watch Edition) של שעונים בעלי רצועת זהב.

2. מקבוק חדש וקל מתמיד

אפל גם הציגו את הדגם החדש של MacBook, הדק והקל ביותר בהיסטוריה של אפל. המקבוק החדש יהיה נטול מאוורר כדי לאפשר פעולה שקטה, וגם יכלול מקלדת בדגם חדשני. הסוללה אמורה לשרוד עד תשע שעות בזכות עיצוב חדש המאפשר לדחוס סוללות לשטח קטן יותר. המקבוק החדש יצא לחנויות כבר ב-10 באפריל ומחירו יהיה 1,299$.

new-macbookצילום מסך: Apple.com

3. שיתוף פעולה עם רשת הכבלים HBO   

החל מאפריל, אפל יציעו למשתמשי אפל טיוי, אייפון ואייפד שירות צפייה בערוץ הכבלים HBO Now גם בלי חיבור לכבלים. השירות יעלה 14.99$ לחודש ומנויים חדשים יקבלו חודש צפייה בחינם. בשלושת החודשים הראשונים של שיתוף הפעולה התכנים שיועלו ב-HBO Now יהיו ייחודיים למשתמשי אפל.  בנוסף הודיעו אפל שיורידו את המחיר של אפל טיוי מ-99$ ל-69$.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>