אייפד 2 בשבוע הספר עם אפליקציה חדשה לקוראי עברית

אייפד 2 מככב גם בשבוע הספר העברי

כמו בכל שנה, חודש הספר העברי כבר כאן, והפעם יש גם בשורות טובות למחזיקי ipad 2. מי שאוהב להשתמש באייפד שלו גם לקריאת ספרים, יוכל להנות מהחודש מאפליקציה חדשה של קורא העברית (evrit) קורא הספרים האלקטרוני הראשון בעברית.

תמונה: http://itunes.apple.com

לקרוא e-vrit באייפד 2

קורא העברית הוא קורא דיגיטלי שיוצר בשיתוף של סטימצקי, ניופאן וידיעות אחרונות. עד היום היה ניתן לרכוש את הקורא רק דרך חנויות סטימצקי או האתר, בעלות של 899 ₪ .הוא לא הצליח כל כך, בגלל מחירו היקר ומחירי הספרים שלא היוו תחרות אמיתית למבצעים בשוק, אבל עכשיו משנכנסה האפליקציה למכשיר האייפד 2, מחזיקי האייפד הישראלים יוכלו סוף סוף להנות מקריאה דיגיטלית בעברית וגם יקבלו ספר מתנה עם הורדת האפליקציה, שאגב היא לגמרי בחינם. את האפליקציה אפשר להוריד דרך חנות האפסטור, וגם דרך האתר של קורא העברית http://www.e-vrit.co.il.

ילדים קוראים ב-ipad

גם הילדים יוכלו ליהנות מהאפליקציה החדשה. אפליקציית עברית תציע ספרים לילדים שבינינו (או לילד בתוכנו) כשהראשונים שבהם הם כמובן הקלאסיקות "סיר הסירים" של אלונה פרנקל ו"ציפור הנפש" של מיכל סנונית ועוד. האייפד גם יציע חוויה אינטראקטיבית לילדים, והם יוכלו להנות מתמונות, שירים וכמובן משחקים, כאשר בסוף כל ספר כזה, יהיה משחק זיכרון.

אז מתי זה קורה?

האפליקציה תושק בתחילת שבוע הספר העברי המתקיים כמו בכל שנה בין ה- 15/06 עד ה- 25/06.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>