הודלפו תמונות של אייפד אייר 2 ועוד שמועות

תמונות של מוצרים חדשים של אפל, בהם אייפד אייר 2, אייפד 3 ואייפון 6, הודלפו לכאורה והופצו ברשת. התמונות הופיעו ללראשונה באתר מטייוואן Apple Club.

בתמונה אפשר לראות שלושה דגמי אייפד חדשים, ובכולם יש סורק טביעות אצבע. לפי רוב השמועות דגמי אייפד הבאים יכללו סורק טביעות אצבע, רכיב שעד כה הופיע רק באייפון 5S ממכשירי אפל (ואצל המתחרים, בסמסונג גלקסי 5S).

ipad6תמונה: Apple Club

סורק טביעת אצבע נראה גם בתמונות האב-טיפוס של אייפד אייר 2 שפורסמו באתר nowhereelse.fr ותוארו כהעתק מדויק של הטאבלט החדש מתוצרת אפל. בנוסף לסורק טביעת האצבע, התמונות מראות עוד כמה שינויים קטנים. למשל, פתח רמקול חדש המפוצל לשתי שורות של פתחים גדולים משני צדי שקע הטעינה, שלא כמו השורה הכפולה של פתחים קטנים בגרסה הנוכחית של האייפד. גם כפתורי הווליום נראים מעט מוסתרים בפינה, בהשוואה לעיצוב הנוכחי שבו הכפתורים בולטים מעט מהפתחים השטוחים שבכיסוי המכשיר. כפתור ההשתקה אינו נראה בדגם של אייפד אייר 2, אף על פי שיש פתח קטן במקום הרגיל שלו.

iPad-6-Air-2-Dummy-06תמונה: nowhereelse.fr

אפל צפויה להשיק את הגרסאות החדשות של מכשירי האייפד לקראת סוף השנה – באוקטובר, לפי רוב השקות שנעשו בשנים האחרונות. לפי השמועות, אפל תשיק באותה הזדמנות גם את אייפון 6, את השעון החכם iWatch ואולי גם עדכונים למחשב המקינטוש, ואולי אפילו מק-בוק אייר במסך רטינה ובגודל 12 אינץ'.

iwatch-concept-nikeתמונה: MacRumors

גם השקתו המתוכננת של iWatch מלווה בסבב שמועות אינסופי. לפי שמועה אחת, השעון החכם של אפל כבר נמצא בשלבי ייצור, ולפי שמועה אחרת אפל ממתינים לאישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי לפני שיעבירו אותו לייצור המוני. לפי עוד שמועה, אפל כרגע בוחנת את המכשיר על  שחקן הכדורסל קובי בראיינט ועל עוד ספורטאים בכירים. iWatch אמור להיות שילוב בין שעון חכם ורצועת כושר (חכמה), והוא יכלול כעשרה חיישנים שונים העוקבים אחרי נתוני בריאות שונים ומודדים אותם, וייתכן שהוא יופיע במספר עיצובים וגדלים.

שלח תגובה

תגי HTML מותרים: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>